tirsdag 12. mai 2009

Til deg som vurderer Sunnfjord Folkehøgskule!

De aller fleste på denne skolen kunne sett for seg et år til her på Sunnfjord, det er virkelig et av de beste årene jeg noen gang har hatt og kommer aldri ALDRI til å glemme det. Året har gått så sykt fort og snart er det dere som skal overta våre plasser, senger og elevstuer. Det er umulig å beskrive året for det har skjedd så utrolig mye, men de viktigste tingene du vil huske er alle vennene du har fått. Kan med hånden på hjertet si at det ikke er en eneste en her som ikke har fått seg en nær og god venn! Kanskje er du så heldig å får deg en kjæreste til og med ;)
Du får mange nye erfaringer ved å gå på folkehøyskole og lærer mye om seg selv og andre.
Det å gå på dans har vært en sykt morsom og spennende erfaring. Det er flere som aldri har danset tidligere og noen som har danset i mange år, likevel så passer alle godt inn i klassen og har delt sine egne erfaringer med hverandre, noe som har ført til et kjempe, og da mener jeg KJEMPEgodt fellesskap. Tror jeg kunne blitt boende på Sunnfjord fhs. i evig tid og er utrolig glad for at så mange herlige mennesker valgte nettopp denne skolen. Og hadde jeg fått sjans til å velge ny skole hadde jeg uten tvil valgt denne om igjen. Sitter igjen med en ubeskrivelig herlig følelse nå når året begynner å nærme seg slutten om hvor til de grader skolen har levd opp til forventningene!! Samtidig som jeg sitter igjen med en trist og tom følelse nettopp fordi det er veldig få uker igjen..
Så håper du som tviler om hvor du skal søke søker hit for dette året vil du aldri glemme, herlige lærere, de beste folkene og vennen, kjempegodt fellesskap og det viktigste av alt, de sykt digge sengene!! Griner nesten bare ved tanken på at det straks er over og vet at jeg ikke er den eneste...


-cecilie-

1 kommentar:

M&V sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.